mandag 11. august 2008

Velkommen inn i vår stue...













Har kjøpt så mange fiine ting i det siste så jeg måtte bare ta noen nye bilder.

Etter maaange år uten gardiner har jeg nå hengt opp noen, og det ble så koselig.

Therese fikk sparket meg igang, så nå slipper jeg endelig å ha persienner nede hele tiden på to av vinduene, så så godt inn her på kvelden.

Har kjøpt en utrolig flott barnestol til ungene, er blitt så glad i den.

Ny gammel vekt på pc bordet :) , eske til blader, gammel emaljert bøtte og gamle og nye ting i vinduet..

så her var en liten titt inne i stuen vår :)

17 kommentarer:

Marinakvalvik sa...

RÅFINT! kjempefine bilder også!

krinkelkroken sa...

Nydelig stue, mange flotte detaljer:)
Synes du er veldig flink til å ta bilder også;)

jeg har helt lik vekt, så koselig, jeg bruker den også, funker fint!
Takk for titten og ha en fin kveld!

My home is my Castle sa...

Så flott du har det !!!
Skikkelig lekkert :)

Den gamle stil-de svunne tider...VINTAGE sa...

Å, alt var jo så fint !!!!
Likte godt gardinene, hvor er de fra ? pris ?
Og den flotte vegg klokken din, hvor fikk du tak i den ? ønsker meg og har alltid ønsket meg ett slikt ur.Hilsen hildeg.

Blå-hvit samlemani sa...

Så nydelige ting du har kjøpt. Du er virkelig flink til å ta bilder...

Jeg har også vært uten gardiner i mange år, men tenker nå seriøst på å skaffe meg noen lette hvite... men tenker at jeg vil male veggen først..og da tar det tid

Blå-hvit samlemani sa...

Så nydelige ting du har kjøpt. Du er virkelig flink til å ta bilder...

Jeg har også vært uten gardiner i mange år, men tenker nå seriøst på å skaffe meg noen lette hvite... men tenker at jeg vil male veggen først..og da tar det tid

Haust sa...

Utruleg koseleg! Det lille arbeidsbordet er knallfint!

Jorunn sa...

Så koselig stue! Jeg er så glad i sånne småbord med pynt på :0) Lunt og trivelig miljø har du. Bladkurven din skulle jeg gjerne hatt maken til ;0)

Charlotte - FO² sa...

Ååå guriland, det er jo som natt og dag!! Det ble råååfint. Og så flotte bilder du har tatt.
Dette ble jo bare helt knall!!!

janne - kathrine sa...

Så mye fint du har i stuen din. Likte de gamle sjarmerende bordene veldig godt :-)

Også var det veldig koselig med den hyllen i kjøkkenvinduet!

Ønsker deg en fin dag videre :-)

Livy sa...

Ååå så fint dere har det! Det ble kjempefint med gardinene, og den herlige fine stolen da!

Go' tirsdag videre!

♥ H@rmoni ♥ sa...

Så kjempekoselig ut i stuen din!
:O) Stilig tegenbord! :O)

Therese sa...

Sååååå pent!!!

Ingunn sa...

HElt utrolig koselig!!
Her kommer jeg nok til å titte innom igjen!

Photo-Me-Life sa...

Hvor mange koselige bilder du hadde i dette innlegget. Er det rart man elsker å blogge. Det er så fint som i dag, ser det ramler inn folk i konkurransen, noe som for meg også er en super mulighet til å oppdage nye blogger. Har jo hatt mine faste veier i ett år, å jo flere blogger, jo bedre. Kjempe fin blogg du hadde + at jeg likte navnet på den.

Lykke til i konkurransen!!!

TM sa...

Så fint med det lille skrivebordet og den gamle stolen! :-D

Lina ♥ C´est la vie sa...

Åh så fint ni har det! Hittade precis hit. Kommer gärna tillbaks.

Lina i Stockholm