søndag 14. september 2008

Eemil



10 kommentarer:

Anonym sa...

DU er RÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ... og jeg er Misunnelig.. scrap noe for meg og da....
Please...

My home is my Castle sa...

Sååå flotte bilder du tar !!!
Kjempestilige !!!

by Siv sa...

fantastisk flott!
Sitter her med både Photoshop og Elements... Vet bare ikke helt hvor jeg skal starte hehe. Og så trenger jeg 10 stk flere timer i døgnet :)
Hmmm måtte le litt av overskriften. Min lille gutt heter Emil og det blir noen Eeeeemil i løpet av dagen...
Ha en flott søndagskveld
*Siv*

Anonym sa...

Så kule bilder og ja Eilene så mye eldre ut på bilde.
Lo'ene var rå stilig.

Gro.

Photo-Me-Life sa...

Du tar så mange fine bilder, du har virkelig øye for sånt:)

Vakkert Liv sa...

Så flotte bilder du tar!!
Råtøffe!!

Tina sa...

Kjempefin scraping, detten kan du!

Charlotte - FO² sa...

Fy fader å masse du har lagt ut nå da!!! Du er jo virkelig i siget... Råååålekkert alt som du har lagt ut!!!

elisabeth sa...

Kanontøff collage og ikke minst bilder!!!
denne gangen er det jo du som har tatt de...haha;)

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Artig å sjå bloggen din! :) Har jo sett fleire av dine nydelige lo'er før på SSS :) Men artig å sjå fleire sider også, som interiør og div :) La bloggen din til min eg, om det er greit..? :) Ønsker deg ein strålande dag! :) Nyt den! :)
Godklem :)