søndag 25. januar 2009

En super dag..







har vi hatt i dag.
Vi begynte dagen med frokost og film, og etter det så fant jeg frem scrappe sakene og ungene laget kort.




De koste seg masse og kortene ble så fine.


og så stolte som de blir av egne kunsterk.

Jeg tror Malie lagde 5-6 kort, og hun har som regel ikke tid til å sitte stille i mer enn 5 minutter om gangen :)


Etter kort laging var det på med klær og ut å ake og gå på ski, for det er jo kommet mengder med snø her.




Etter en stund gikk jeg og malie inn og hun fortsatte med kortlaging mend jeg lagde pannekaker til lunsj.


4 kommentarer:

Anonym sa...

oj så fin dag dere har hatt da. Og så fine kortene ble!
Vi var syke i går, men håper på bedring i dag.

snakkes..
Bente

Livy sa...

Heisann!
Så koselig dere har hatt det! Det synes lang vei at jentene storkoser seg!

Ønsker deg en fin søndag!
Klem fra livy

Charlotte - FO² sa...

Ååå det så skikkelig koselig ut :) Kjempe fiiine kort dem har laget seg også :)

Smilla sa...

Koselige bilder, og en fantastisk borg! Var ute med min eldste og bygde bøtte-borg i dag jeg også, men den ble ikke stor nok til pølsefest :)