søndag 27. september 2009

Hun sparer til DS | og har fått blod på tann





Vel, tror dere ikke tann feen kommer til å komme på besøk i natt også da :) for i kveld røsket Eilene ut den andre tannen som var løs.

Hun gikk rugget på den i hele dag, og fikk også god hjelp av tante som var her i dag.



p.s; legg merket til gliset til tante, hun klødde i fingrene etter å nappe ut tanna.. hihi

Kl 21.00 i dag ringte vi dadda på skype slik at han kunne se på at Eilene dro ut tanna si, for hun skulle ikke legge seg før den var borte, jeg tok så mange bilder hver gang hun fiklet og dro i tanna for denne skulle jeg få med meg, dagen før hadde jeg jo vært på besøk så dette bildet skulle jeg ikke miste.
Etter en liten stund så ville Eilene inn på badet og se på tanna for den stod litt rart i munnen.
Når hun kommer ut, hva tror dere hadde skjedd, jo så klart hadde hun røsket ut hele stasen på badet og kom super fornøyd ut med tanna i handa.. det er nok ikke meningen at jeg skal få dette bildet.. haha
Dette bilder er i dag med en tann borte, og nå er det to borte.

vi er ihvertfall super stolt av snuppe som begynner å nærme seg sakte men sikkert en DS, tann for tann... god natt

5 kommentarer:

Fru Fjeldhammer sa...

Måtte glise nå, for en fin måte å spare på...*S*

Charlotte - FO² sa...

Fy søren så tøff hun er!!!

Anne sa...

Tips til jenta = gjør som sønnen her gjorde, legg tanna i en konvolutt, ønsket papirpenger sjø...

Gro sa...

Ikke mye pingle den jenta der nei...

Klaffen sa...

HURRA! Flinke snuppa di:) Liker bloggen din kjempe godt, du gir så mye av deg selv - det er så fint! har du sett mitt siste innlegg? DU er en av disse jeg skriver om, tror jeg!! Kos deg og nyt livet! Stor klem