onsdag 14. oktober 2009

Endelig PSP



6 kommentarer:

Hege sa...

Skjønner jenta ble glad ja! :)

Her i huset også var gleden stor nå DS'n ble pakket opp på en bursdag. Og mor fryktet at sønnen skulle bli firkantet i øynene og ikke forstå hvor mye annet det gikk an å leke med. hehe... Ubegrunnet selvfølgelig, ungene klarer da å balansere dette. Heldigvis!


Ha en finfin dag!

Gry Offernes sa...

Ja, ja - så lenge de klarer å balansere det, så. Her i huset hadde jeg en liten meningsutveksling med 7.åringen i dag til morgenen - hun ville ha med DS'en i bilen bort til skolen. Vi rekker akkurat å skru den på... Da var det mamma måtte til med moral-prekenen!

Flott dokumentering, forresten!

Jeanette Jess1 sa...

vi har 3stk DS i huset, og det er jeg til tider veldig glad for.

Har en regel om å legge den bort/kun bruke på lengre bilturer fra 1.mai til 1.okt, og det fungerer kjmepebra ;o)))

Bo med Lena sa...

Takk for hyggelig hilsen:) Liker bloggen din veldig godt, og for noen fantastiske matpakker du lager!! Jeg bøyer meg i støvet!

D Herrod sa...

Thanks for stopping by.

Charlotte - FO² sa...

Oi, ja så heldig hun er. Kan tenke meg du hadde likt å hatt en sånn selv ja.. hehe