søndag 20. juni 2010

I morgen drar jeg til London... Wiii



I morgen er dagen jeg har ventet lenge på, da drar jeg på Workshop med AW.
Charlotte dumpet meg og blir hjemme ;) sånn er det når magen blir for stor.
Det så lenge ut som jeg kom til å måtte dra alene, men Ingrid-fullfokus blir med i stedet.
Hun skal ikke være med på workshopen, men vi skal leve det glade liv på mandag og etter jeg er ferdig på ettermiddagene.
Vi har reist mye sammen i USA sammen, og Mexico men nå er det snart 10 år siden vi har vært på tur til ytlandet så det blir moro..
So long.. og jeg kommer nok til å blogge litt fra London også tenker jeg.. for bilder skal det tas mange av :)




OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra fotografen. © Tanja Myrbraten

Ingen kommentarer: