torsdag 25. november 2010

Julegaver... de skal kjøpes



i løpet av denne helgen og neste. Nå har jeg hvert! år sagt det samme, men som regel så har jeg drøyd noen til like før jul. Ikke i år :) I desember har jeg lyst til å gjøre helt andre ting enn å stresse rundt i butikker fullpakket med mennesker.

Det som er litt kjedelig er jo at når jeg spør om det er noe spesielt de ønsker seg, så får jeg jo også det spørsmålet i retur:) ... og så langt har jeg jo ikke tenkt haha

Noen som har begynt?







OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra fotografen. © Tanja Myrbraten  Fotograf Tanja Myrbråten

Promotér din side også

1 kommentar:

Lise sa...

Jadda...her har jeg begynt og har kommet ganske langt. Elsker å kjøpe gaver og lager som regel ferdig en liste før jeg drar ut.

Passer på så jeg har de siste par dagene før jul gave-fri, slik at jeg bare kan rusle rundt å kose meg med julemusikk ol.