tirsdag 14. desember 2010

Video av Malies oppvisning på Studio Future (Z) i helgen



Lørdag og Søndag hadde ungene oppvisning på juleshowet til Studio Future (Z) .
Så hele helgen har igrunn handlet om hip hop hos oss. Det var 4 show i helgen fullpakket med forskjellige danse stiler , mange forskjellige grupper og aldre.
Eilene danset på Lørdag og Malie på Søndag.




Jeg skal inrømme at jeg var veldig spent på Søndag, siden i gruppen til Malie var de bare 2 som kom på showet.
Det er jo ganske skummelt og spennende for en 4-åring å stå nesten alene på scenen, med masse musikk og lys.. og en full sal med publikum! Petter ( eier av studioet ) og en hjelper danset sammen med de og det hjalp nok masse.



Det gikk så bra! og var så utrolig artig å se på. Malie var så stolt etterpå, og super konsentrert når hun danset:)





Her er en video fra oppvisningen:  Malie danser 
filemet med Iphone i super funky lys.. men ey, vi har det på video:) og ja, jeg har kikket på filmen endel ganger:)



Lite blogging fra meg i det siste og fremover også tenker jeg.. dagene frem mot jul er travle av alle mulige gjøremål, slik det alltid er i julen.. men gavene, de er vi ferdig med:) Takk til mannen min som dro alene til byen med handle liste.. er så glad for at jeg slapp:)



OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra fotografen. © Tanja Myrbraten  Fotograf Tanja Myrbråten

Promotér din side også

Ingen kommentarer: