tirsdag 22. februar 2011

Sjekk lille trolljenta vokser..



Malie begynner å bli så stor nå:) men det er når jeg kikker tilbake på bilder som jeg har tatt at jeg virkelig! ser hvordan lille - rampete - snille - skjønne Malie har vokst... og da blir jeg enda mer glad i alle bildene jeg tar.





August 2008.. 1,5.. snart 2år (oktober)


Juni 2009.. 2,5 år..

Desember 2009.. 3 år




Høsten 2010.. 4 år



Julen 2011.. litt over 4 år:)



OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra fotografen. © Tanja Myrbraten Fotograf Tanja Myrbråten

Promotér din side også

2 kommentarer:

Fru Fly * Heidi sa...

Hun er helt vanvittig nydelig! Og ja, bildene føles bare mer og mer verdifulle ettersom tiden går. Jeg blir sentimental og litt trist når jeg ser tilbake på min lille jente og hvor fort tiden går, samtidig er det fantastisk å se hvor fine, selvstendige og skjønne jenter de vokser opp til å bli. *sukk* Klem

Hanne Mette sa...

Hun er helt nydelig! Og du tar virkelig fine bilder.

Det er når man ser bilder en virkelig ser hvor fort de vokser. Noen ganger skulle jeg ønske jeg kunne ta dem ut fra bildet bare en liten stund...