torsdag 21. april 2011

.. så kastet hun opp i Sverige..



På onsdag pakket vi bilen og dro for å besøke Dadda (bestefar) i Sverige.Storesøster følte seg ikke så bra helt fra morgenen av med vondt i magen stakkar.
Det gikk forholdsvis greit, nesten helt frem. Da vi stoppet på en bensinstasjon ikke så langt unna målet gikk vi inn for å for å gå på toalettet, men den var ikke så lett å finne og når jeg snur meg ser jeg ei som fortvilet holder begge hendene foran munnen midt blandt kunder og hyller..

jeg så for meg nedspydde kunder og varer, å siden jeg ikke fant toalettet holdt jeg over hendene hennes og vi løp ut døra og rakk det akkurat  .. det må ha vært litt av et syn! vi så nok passe desperate ut begge to :) ut kom det på klær og sko. Så var det bare å vrenge av klær og vaske seg.. og heldigvis hadde jeg med litt ekstra skift. Det var nok greit at det ble som det ble, for etterpå var hun i storform :):)  jeg var litt redd i begynnelsen for turen hjem må jeg inrømme..  Men vi hadde en supertur og har kost oss masse.

På denne turen brukte jeg også Iphonen endel og bildene under er fra den..  jeg digger crappy telefonbilder :) I just can't help it..






OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra fotografen. © Tanja Myrbråten

Ingen kommentarer: