onsdag 21. oktober 2009

Man må også ha mat på en Torsdag



11 kommentarer:

Gry Offernes sa...

Jeg er fortsatt mega-imponert, jeg. ...og ungene mine har fortsatt den tørre skiven med leverpostei i sin matpakke...

drømmefabrikken ♥ sa...

Mmmm, deilig! Lager du bentoene kvelden før eller om morgenen? hvor lang tid bruker du?

Bdicte sa...

Heihei! De matpakkene dine er en kjempeinspirasjon! Jeg skal snart spise mat helt uten karbohydrater, så ser du bruker mye sånt:)

Hvor er de boksene som er inndelt kjøpt?

Hilsen Benedicte

Unknown sa...

Her lages alltid maten kvelden i forveien, hos oss teller hvert minutt om morgenen siden jeg er skikkelig dårlig på å stå opp i tide :) Det er litt forskjellig hvor lang tid jeg bruker, jeg bruker faktisk kortest tid når det ikke er så mye brød ..
om vi lager pannekaker, egg eller kjøttboller, fiskepinner og slikt som ungene liker til niste så lager jeg litt extra og putter i boksen etter middag.
Hjemme hos oss så er det jeg som har morgenen med ungene og gubben tar kveldsstellet, så ofte lager jeg maten da.
De boksene med inndelt rom har min svigerinne kjøpt på granit i oslo.
Dette er et svenskt firma, jeg har ringt de for å høre om de sender, men det kan de ikke.
Han jeg pratet med sa at de skulle åpne for netthandel i jan-mars en gang.

webruci sa...

Yummi... Yummi:-)))
Hi Tanja:-)
I only discovered now this wonderful and delicios blog! ...Hmmm, this looks gooood! and certanly taste's good:-)
I'm a great fan of food ;) You know half of me is Hungarian, they has good food too.

Enjoy in your weekend trip, min venn:-)

Ha en fin, solrik helg!
Robert

drømmefabrikken ♥ sa...

Takk for svar.-) Vil tipse deg om at de har masse flotte bentobokser på e-bay og på www.lunchboxes.com

Unknown sa...

ja der har de kjempefine bokser, eneste grunnen til at jeg ikke har bestilt bento boksene er at de ikke går i oppvaskmaskin eller micro.
Det blir så mye bokser i løpet av en dag at jeg orker ikke tanken på å vaske de for hånd haha.. når de får pannekaker i boksen så varmer jeg i microen og så er de fortsatt varme til frokost i barnehage og skole

Unknown sa...

Vel, jeg måtte inn en gang til og se å de har sååå mange fine-kule-søte bokser.. sikle

denne her måå jeg bare få kjøpt til gubben

Black Dome Lunch Box & Thermos
Price: $29.95

drømmefabrikken ♥ sa...

Ja, den er kul...mannen min har den i grå og han får så mange positive kommentarer på den. den er veldig praktisk og har plass til mye mat:-)

Unknown sa...

Ble portoen dyr ?

Camilla- casual living sa...

Hei! Så fin blogg du har. Jeg kommer over bloggen din gjennom bloggen kreativsjel.blogspot.com...

Måtte bare si at du har hvert med på å gi meg tilbake lysten på å lage gode og spennende matpakker:)

Legger med til som følger jeg, for her kommer jeg garantert innom jevnlig:)


camille/midtpunktenemin.blogspot.com