mandag 17. november 2008

Sengen er i bruk hos Eilene





Skikkelig dårlig mobil bilde, men måtte bare ta ett bilde av vidunderet.
Nå er ihvertfall sengen på plass, skapet som skulle være på rommet måtte jeg si i fra meg siden vi aldri fikk hentet det, så nå er jeg igjen på jakt :)
Hyllen over sengen skal ned og opp skal en hylle fra ungenes oldemor som er 100 år gammel.
Blomster lampene skal ett annet sted, er vel egentlig bare senga som står der den skal.

Mannen min rister på hodet hver gang jeg roper : Thoomas, kom hit litt... for idet han har skrudd opp ting for meg, så finner jeg en annen bedre måte å ha det på.

For ikke snakke om at sengen har stått nede o stuen i ett par uker for å tørke, og så viste det seg at hele bunnen måtte byttes.. og da måtte mannen min stå i stua og snekkre.. nevnte jeg at jeg også sendte han avgårde for å hente senga......

Snille mannen min som henger med i alle svingene jeg lager :)

8 kommentarer:

mali-mo sa...

Så fin den er! Kjempekoselig. Og snekring i stuen kjenner jeg meg absolutt igjen i. Sengen vår står på stedet hvil...har en følelse av at mali-mo mannen vil at jeg skal fikse den, mulig han er litt redd for å ødelegge tippoldemorsengen ;) Men det blir, det blir...

Hem och Lycka sa...

Vilken fin säng! kram

Lykkelita sa...

Så fin seng - perfekt for en liten prinsesse:) Så leit at du ikke fikk hentet skapet, det var jo utrolig fint - men du finner sikkert et annet etterhvert! Lykke til med jakten:)

Therese sa...

Det blei veldig koselig, assa!! Og tenk det det med hvite lette blondegardiner.....
Trym og jeg har malt i dag, så første tørn av julepynt er gjort! Jeg har ikke som mål å bli ferdig med julegavene til 1.des, så vi har ikke snakka så mye om gaver ennå....skal høre hva han ønsker seg! Noe spes Eilene ønsker eller trenger?
.

Anonym sa...

klarer ikke å la være å kommente min egen skriveleif..... Det skal stå : tenk DEG det.... Phu... Godt å få retta på det! Hilsen Therese.

Anonym sa...

Lol.... Der var det jo en til. Nei, nå er det best å legge seg! Vanskelig å skrive fra iPhonen....T

Liv Elin sa...

Nydelig seng - tipper veslejenta blir glad for å sove i den - skikkelig prinsesseseng jo ! ;)

Charlotte - FO² sa...

Kjeeeempe fint!!! Misunnelig på den der ja... :) Mye finere i virkeligheten også..
Snille snille mannen din ja, som ikke er så glad i meg om dagen... hehe :)