fredag 21. november 2008

Det er da ingen sak med omgangssyke med en så vakker bøtte..





Vel, Malie er nok ikke helt enig i det.. men den er nå ihvertfall mye finere enn den grønne plast bøtta vi har brukt før haha.

Nei, fra spøk til alvor, Malie kastet opp kl 5.00 og 7.00 i dag så vi er hjemme og koser oss.

Har igrunn bare ventet på det for det er så mange som har vært syke.

Krysser fingrene for at vi andre slipper unna, selv om jeg tviler på det.

Formen til Malie er ganske grei nå da.. så tror det går fort over.

3 kommentarer:

E:-) sa...

Stakar liten...Men utrolig søt likevel da!
Veldig fin bøtte, absolutt vakrere enn den orange i plast som er "spybøtta" her i hus:-) Banker i bordet og alt som kan bankes på for at resten av familien slipper smitte, og for at ikke vi får den i hus her...
God bedring til lillemor!

Anonym sa...

HE he samme tenkte jeg da jeg satt på do og kasta opp i min fine bøtte. Denne blir da ivertfall ren etterpå..

Men Malie er jo nydelig uansett da.. Minne meg selv på å ta bilde av sindre med sutt..
mvh Bente

Charlotte - FO² sa...

Stakar liten... kjempe nydelig Lo du har laget da... :)