tirsdag 8. desember 2009

Canon vidvinkel tilsalgs | 10-22mm f/3,5-4,5 USM



Jeg må skille vei med vidvinkelen min, noe som er såå synd for jeg digger bildene jeg
får med det.
Eneste grunnen til at jeg selger det er at det går ikke overens med min kjære Mark.

Om noen er intr. i å kjøpe et veldig pent brukt objektiv, (kjøpt juli 2009 for 7800kr)så ta kontakt.
Selges for 6000 kr.
Alle bildene under har jeg tatt med dette objektivet.. sa jeg forresten at jeg eelsker vidvinkelen min.. hihi jeg sa kanskje det... vel.. nå er det offisielt: det er til salgs.


"Med et effektivt brennviddeområde på rundt 16-35mm i 35mm-format, er EF-S 10-22mm f/3,5-4,5 USM et fantastisk objektiv med bildekvalitet som vil gi fotograferingen din en helt ny dimensjon og et unikt dramatisk uttrykk. Objektiv som passer bra til sports fotografering og landskaps fotografering. Rask og lydløs fokusering ved hjelp av USM motor."














Ingen kommentarer: