tirsdag 22. desember 2009

From me | To all of you | Merry christmas | God jul |




Det er ikke lenge igjen nå, før julaften med pakker, mat og tegnefilm er her.
Jeg håper alle som leser bloggen min har en superflott jul, med masse god mat og koselige sammenkomster.
Jeg setter veldig pris på alle som er innom hos meg og legger igjen et lite spor etter seg, det er utrolig koselig.
Neste år er full av spennende nyheter for min del , og noen andre ;) ( info om det kommer senere ;))
og jeg håper det nye året blir flott for alle dere der ute også.


Så til alle sammen: En god jul og et godt nytt år ønskes til dere alle fra meg og min familie.

4 kommentarer:

Tina sa...

Så flotte bilder du tar, regner med du har mange flotte prosjekt til neste år. Ønsker deg ei fin julefeiring, ååååå som jeg gleder meg!
Klæm Tina

Miriam Lilliana Sundsrud Jensen sa...

Nydelige bilder som vanlig. Gleder meg bestandig til å komme inn her og se.:)

God juleferie:)

Gro sa...

Fine bilder av snuppene dine Tanja.

Ønsker deg og dine en koselig jul og et supert nytt år.

Ellen Marie Albertsen sa...

Så koselig bilde!!

God jul...!!;o)