onsdag 22. september 2010

Mail problemer mens vi tegner i solnedgang..



Jeg har hatt litt problemer med mailen i et par uker nå, jeg syntes det var fryktelig stille derfra? så jeg fikk min o'stor data helt til å se på det for meg ( den var til deg Martin, om du noen gang sniker her inne:)) og jaggu var det ikke en helt bråte mail som følte seg litt forlatt. Innimellom var det også et par : test 14 fra Tanja mailer.. sånn for å virkelig se at de ikke kom frem. Det skal være fikset nå, og jeg har svart mange, men jeg er ikke 100% sikker på om jeg har fått med meg alt. Så hvis du har sendt meg mail, og syntes jeg har vært skikkelig treg med å svare, eller ikke svart i det hele tatt, så er dette grunnen:). Derfor: har du sendt meg mail og ikke fått svar, send meg en til:)

.. og mens dette har foregått har vi holdt på med helt andre ting, som å tegne med kritt, og sykle i gata. Malie er blitt skikkelig rå til å sykle og kjører i 8 tall på gata uten problemer. Hun ser stor ut, men er faktisk ikke fire år enda:)
Å tegne med kritt er skikkelig stas, men det er ikke så ofte de får lov ute i gata for enkelte kjører så utrolig fort her ( Hint: siv  & Tore................................. neida,haha  :):)

Så når jeg spurte om Malie kunne legge seg ned så Eilene kunne tegne rundt henne tok det litt overtalelse, for hun stolte ikke helt på at det kom til å gå bra, og jeg skjønner jo den, vi har jo brukt de første 3 årene til å forklare at man går på siden av veien..

Ingen kommentarer: