mandag 13. september 2010

Vi skal skilles...



.. ikke jeg og min kjære mann altså ;) men PeekaBoo Myrbråten og PeekaBoo Carlsen går hvert til sitt.
Jeg ønsker Charlotte masse lykke til med sine prosjekter, og i samme slengen en "lykke til" til meg også :)

Det har vært en travel tid i det siste så det har ikke vært så mye action på bloggen de siste ukene, men nå begynner det å roe seg litt så nå kan det blogges litt igjen.

Endel nye ting har skjedd, og jeg kan med glede og stolthet ønske mine kunder som bestiller nyfødt fotografering velkommen til mitt nye naturlig lys studio på denne adressen:
Narverødveien 47,3113 Tønsberg


Jeg har splitter ny web side, det mangler litt der inne men jeg er jo litt stolt så nå viser jeg den frem :)

www.TanjaMyrbråten.no  
( eller www.TanjaMyrbraten.no)

og så må jeg jo vise frem en liten skjønnhet som har vært den første kunden i studioet mitt.. weee
14 dager og så skjønn så skjønn :)



 Jeg vet mamman venter spent på å se disse :)

OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra fotografen. © Tanja Myrbraten

Ingen kommentarer: