søndag 21. juni 2009

Modell::Malie Kamera::Canon 50D




Jeg, Mann og barn tok oss en sykkel tur til en nedlagt togsstasjon i nærområdet for å ta bilder av ungene og det ble så fint lyst der.
Hit skal vi helt klart dra flere ganger.

Jeg kjøpte meg nytt kamera på fredag og det er bare helt fantastisk!!
Merker helt klart at det er i en annen klasse en 350D.

Elste datter Eilene synes det er kjempemoro å ta bilder med det gamle digital kompakt kameraet, så jeg tenkte å beholde 350d`n og la henne få prøve seg med det.
Så vi har en avtale på å dra på samme sted i morgen jeg og henne og ta bilder av hverandre.
Veldig moro at størsten på 6 synes det er moro og ta bilder.

Nå skal jeg og Charlott og Therese ut på fototur.. soo long

6 kommentarer:

Dagrun sa...

Nydelig datter og fantastisk flott bilde (og location).

Anonym sa...

Oj- ja det er lenge siden jeg har hørt at du har vært så fornøyd. Jepp, dette ble kjempe fint..Bente

mali-mo sa...

Så stor hun er blitt, Malien din ;) Nydelig datter du har, og bildet var valkkert syne sjeg.

Ha en flott mandag!

charm design sa...

utrolig kult bilde.Er så herlig når bilde blir så naturlig.Gleder meg til å se fler bilder.

Linda S sa...

åå så nydelig!! Kjempefint bilde av ei bedårende jente.

Tonje Margrethe Akerholdt sa...

FLOTT BILDE!!