fredag 29. oktober 2010

I am what I am



En av tingene som går igjen når jeg kikker igjennom bilder fra ferie, familie liv, turer, hverdagen er:
Ungene ser jo foreldreløse ut, og de er jaggu flinke til å finne på familieturer alene?
eller.. er det en mamma og pappa der, som løper i motsatt retning hver gang de ser et kamera?



I vår familie er det nok det siste som stemmer. Jeg er ikke spesielt glad i å bli tatt bilde av, jeg kan vel igrunn si at jeg omtrent dukker unna når noen prøver.
Det er skikkelig dumt, og om noen hadde spurt etter et bilde av meg, eller oss som familie sammen tatt for tja.. 3år siden.. så er jeg jaggu ikke sikker på om jeg i det hele tatt finner noen.. what???

Etter inspirasjon fra min gode venninde Ingrid som er enda mer kamera sky enn meg ( om det er mulig) skal det fremover bli forandring.
Ingrid har akkurat vært i NY og bestemte seg for å faktisk ta bilder av seg selv også, med mobilkamera, og det er så morsomt å se på bildene.
Når jeg så de så bestemte jeg meg at dette må jeg da virkelig klare:)
.. og tro det eller ei jeg elsker mobilbilder, skikkelige snapshots tatt i øyeblikket, uten planlegging, og halve sjarmen er den funky kvaliteten. It is what it is, og hva har man alltid meg? jo det er da telefonen.

Vi skal på tur til London, og denne gangen kjenner jeg at jeg faktisk ønsker bilder av meg selv derfra også, og av meg og gubben :)
Så om maaange år fra nå, så kan faktisk ungene også se bilder av hvordan foreldrene dems så ut i forskjellige faser i livet.

Dette er altså Ingrid og meg sitt prosjekt 2011 ;)
Bli kvitt kamera skyheten, ha bilder av seg selv.. og ha det moro:) .. og så har vi noen fotograferinger planlagt, for det skal jo ikke bare bli tatt bilder med Iphone altså.. Min kjære Mark skal jo også få bli med på moroa:)
En super helg til dere alle, jeg skal kose meg med god mat og drikke, fotball og ta bilder:)






I am what I am
I am my own special creation
So come take a look
Give me the hook
Or the ovation
It's my world
That I want to have a little pride
My world
And it's not a place I have to hide in
Life's not worth a dam
Till I can say



I am what I am

I am what I am
I don't want praise I don't want pity
I bang my own drum
Some think it's noise I think it's pretty
And so what if I love each sparkle and each bangle
Why not see things from a different angle
Your life is a shame



Till you can shout out I am what I am


I am what I am
And what I am needs no excuses
I deal my own deck
Sometimes the aces sometimes the deuces
It's one life and there's no return and no deposit
One life so it's time to open up your closet
Life's not worth a dam till you can shout out
I am what I am

I am what I am

I am what I am
And what I am needs no excuses
I deal my own deck sometimes the aces sometimes the deuces
It's one life and there's no return and no deposit
One life so it's time to open up your closet



Life's not worth a dam till you can shout out
I am what I am

I am I am I am good
I am I am I am strong
I am I am I am worthy
I am I am I belong

I am

I am
I am I am I am useful
I am I am I am true
I am I am somebody
I am as good as you

Yes I am
"Gloria Gaynor"







OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra fotografen. © Tanja Myrbraten  Fotograf Tanja Myrbråten

Promotér din side også

Ingen kommentarer: