mandag 4. oktober 2010

Nydelig nyfødt niese | Nyødt og meg:) | Nyfødtfotografering Vestfold



Jeg har vært så heldig å få fotografere nyfødt bildene til det nye tilskuddet i familien.
Vi har blitt tante og onkel igjen, og ungene har fått en ny krusine-som Malie sier.
Det har vært så moro å ta bilder av henne, og ekstra spesielt er det jo siden det er tantejenta, og hele familien benker seg rundt diverse pcer i forskjellige hjem for å få se på bildene etterhvert som de blir klargjort:)
Mimmi ( svigermor) har strikket, og jeg har fått låne "props" fra ei annen herlig tantejente:) moro:)



Dessuten så fikk jeg noen herlige bilder av meg og nurket:)takket være kokko som reagerte lynkjappt og hev seg over kameraet når vi skulle bytte teppe. Ta bilde av meg da.. ta bilde av meg! .. det resulterte i dette:



Aah..er hun ikke herlig:)

OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra fotografen. © Tanja Myrbraten Fotograf Tanja Myrbråten

Promotér din side også

1 kommentar:

4childrenorganic sa...

Noe så skjønt!
Et lite naturbarn?
Hilsen Anna