onsdag 27. oktober 2010

Visste du dette om meg ...?



At mitt hjerte hopper litt ekstra for mine nyfødt kunder har dere nok fått med dere nå..:)
( det første bildet er av meg og min niese)




trykk overskrift for å lese mer










.... men at jeg digger Amerikansk fotball er kanskje en ting ikke alle vet?



















Vi har et lag i Tønsberg .. FLINT RAIDERS .. hvor min mann og svogeren min har spilt på, her er noen gamle bilder av de, og den knusedeilige jenta på gruppe bildeter Malie, tror hun er rundt 1,5 år her tror jeg.








Her er frøkna før superbowl i år:). Ah den som kunne dratt til USA og sett det live der, en gang skal vi nok få gjort det også.
Men noe vi har gjort i flere å nå er å reise til London for å se fotball på wembley.
En gang i året ( slutten av Oktober) spiller 2 lag her og jeg , gubben og kokko ( svoger) tar en langhelg i London for å få med oss herligheten!
I år reiser vi også ned, og jeg gleeeder meg. God mat og drikke, slappe av, ..se på Amerikans fotball:) yeah gleder meg:)

(til de som måtte lure: vi har folk boende hos oss! for å passe barna, sånn :) da fikk jeg sagt det høyt, hehe.)

                                          











OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra fotografen. © Tanja Myrbraten  Fotograf Tanja Myrbråten

Promotér din side også

Ingen kommentarer: