torsdag 7. oktober 2010

Lunch anyone..?



Da minstejenta vår var bitteliten bestemte vi oss for at jeg skulle ha 1 år ekstra permisjon. Dsom har gjort det vet at det er ikke akkurat det året man har flust med cash, og endel omprioriteringer må ofte gjøres, og kronene må snus et par ganger før de brukes :)
Vi var intet unntak der, og en av tingene jeg bestemte meg for var at når jeg begynte å jobbe igjen , var at jeg ville ut å spise lunch en gang i uka:)
God lunch og kaffe har så blitt spist i tja.. hver lørdag i 4 år.. jeg tror 4:)  med ei god venninde.
Eilene har alltid elsket å spise ute, og når malie kom til verden begynte hennes lunch lørdag 3dager gammel:)
Etter Malie var rundt 1-2 år har ikke hun satt like stor pris på lørdags lunchen som søsteren, ting har kommet i veien.. så det er et par år siden det var fast hver lørdag.

I det siste har jeg og Lena dratt ut å spist litt igjen og det er såå koselig:)
... disse gangene har vi "rømt" mann og barn og dratt alene, det er litt deilig det og:)
Bildet under er middagen vår i går, og har vært lunch et par andre ganger;) Vi er litt sånn at når vi finner noe godt så holder vi oss til det haha, neste gang skal jeg prøve noe annet:)








OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra fotografen. © Tanja Myrbraten  Fotograf Tanja Myrbråten

Promotér din side også

Ingen kommentarer: